Vilniuje, šalia Rudaminos, virš geležinkelio jau vyksta eismas naujuoju automobilių ir pėsčiųjų viaduku.
„Siekiame užtikrinti saugų judėjimą, kuomet geležinkelius kerta kiti eismo dalyviai. Traukinių, automobilių ir pėsčiųjų srautus siekiame atskirti pavojingiausiose pervažose – kasmet atnaujiname jų reitingą, sudaromą vertinant svarbiausius kriterijus: automobilių eismo intensyvumą, traukinio matomumą, leistiną traukinių greitį ir nelaimingų atsitikimų skaičių. Taip galime tikslingai nukreipti investicijas į saugumą didinančius projektus“, – sako Karolis Sankovski, „LTG Infra“ generalinis direktorius.
Pasak K. Sankovski, nepertraukiamas geležinkelio kelių kirtimas automobiliais sukuria ir aplinkosauginį efektą, nes prie uždarytos pervažos nesusidaro stovinčių automobilių spūstys. Per parą pervažą kirsdavo beveik 10 tūkst. automobilių, o dėl traukinių eismo ji būdavo uždaroma vidutiniškai 23 kartus per parą.
Magistralinio kelio A15 ašyje įrengtas automobiliams ir pėstiesiems viadukas yra 55 m ilgio, 13 m pločio. Vienu viaduko tarpatramiu kertamas geležinkelio kelias Kyviškės–Valčiūnai, o kitu tarpatramiu organizuojamas eismas (krašto kelio Nr. 106) Rudaminos kryptimi. Naujai įrengti jungiamieji keliai į magistralinį kelią jungiami per pastatytą žiedinę sankryžą.