Tikkuurila

„Vilniaus energija“ neatskleidžia kampanijos kainos

„Vilniaus energija“ neatskleidžia kampanijos kainos

„Vilniaus energija“ neatskleidžia, kiek pinigų bus išleista šūkiu „Mes visi – kaimynai“ pagarsėjusiai reklamos kampanijai.

Šilumininkai akcentuoja, kad reklama vartotojams nekainuos nė vieno cento. Dėl to esą nereikėjo ir konkurso reklamos paslaugoms pirkti.

Tuo metu Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) mano, jog „kaimynų“ reklaminė kampanija „Vilniaus energijos“ turėjo būti rengiama skelbiant viešąjį pirkimą. To nepadarę šilumininkai esą galimai pažeidė įstatymą.

Pabrėžia, kad šilumos kainoms reklama neatsilieps

„Vilniaus energijos“ atstovas spaudai Nerijus Mikalajūnas DELFI nurodė, jog televizijos, radijo eteryje, plakatuose ir kitokiais būdais vykdomą reklamos kampaniją koordinuoja bendrovė „Experiential Communications“. Tačiau kiek jai numatyta sumokėti pagal reklamos sutartį – esą komercinė paslaptis.

„Kadangi informacinė kampanija „Vilniaus energijos“ klientams nieko nekainuoja ir yra tiesiogiai apmokama kompanijos akcininkų jiems priklausančiomis lėšomis, ši informacija yra konfidenciali“, – aiškino N. Mikalajūnas. Jis taip pat pažymėjo, jog kol kas neįmanoma nurodyti, kiek „Vilniaus energijos“ akcininkų lėšų numatyta išleisti šiai kampanijai, mat ji dar nėra baigta.

N. Mikalajūnas patvirtino, kad sąskaitos už reklamos paslaugas išrašomos ne „Vilniaus energijos“ akcininkams, o pačiai bendrovei. Tačiau perkančiosios organizacijos statusą turinčiai įmonei šiuo atveju esą nebuvo būtina skelbti viešojo pirkimo konkursą. Mat reklamos sąnaudos nėra skaičiuojamos į šilumos tarifą bei vilniečių gaunamoms sąskaitoms niekaip neatsilieps.

„Reklaminė kampanija niekaip nėra susijusi su įmonės pajamomis iš šilumos tiekimo ir nėra finansuojama iš šilumos tarifo. Viešojo pirkimo reklamos paslaugoms pirkti „Vilniaus energija“ neskelbė, nes išlaidos reklamai nėra susijusios su bet kokios reguliuojamos veiklos vykdymu. Tai yra – išlaidos reklamai yra 100 procentų apmokamos akcininkų lėšomis ir neturi absoliučiai jokios įtakos šilumos kainai Vilniuje. Tą patvirtina ir Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija“, – aiškino „Vilniaus energijos“ atstovas.

VPT: galimas įstatymo pažeidimas

Su tokia šilumininkų pozicija nesutinka VPT. Pirkimų prievaizdų nuomone, sutartis su „Experiential Communications“ be viešojo pirkimo sudaryta būti negalėjo.

„Jei reklamos pirkimo atveju, pirkėjai buvo privatūs asmenys – akcininkai, Viešųjų pirkimų įstatymas galėjo būti netaikomas. Tačiau, jei pirkėjas – „Vilniaus energija“, kuri yra perkančioji organizacija, ji privalo pirkti laikydamasi Viešųjų pirkimų įstatymo ir, jei pirkimo vertė neviršija tarptautinio pirkimo vertės, skelbti supaprastintą pirkimą, o jei viršija, skelbti tarptautinį konkursą. Jei tai nebuvo padaryta, įstatymas buvo pažeistas“, –   DELFI teigė VPT atstovė spaudai Aušra Pocienė.

TAIP PAT SKAITYKITE

Jung Lietuva
Moderni izoliacija
GF bankas

Gfbankas.lt

GF BANKAS paskolos internetu!

Baltparma

Baltparma.lt

Baltparma - blokeliai ir kitos statybinės medžiagos

Ruukki Products AS

Ruukkistogas.lt

Plieninė stogo danga, lietvamzdžiai

Deinavos baldai

Deinavosbaldai.lt

Deinavosbaldai.lt - baldai internetu