Valstybinė energetikos reguliavimo taryba (VERT), išnagrinėjusi vartotojo, UAB „Ignitis“ ir AB „Energijos skirstymo operatorius“ (ESO) ginčą dėl galimai nepagrįstų įmonių veiksmų, susijusių su elektros energijos garantiniu tiekimu, vartotojo reikalavimą įpareigoti ESO perskaičiuoti nepagrįstai dideles sąskaitas už suvartotą elektros energiją garantinio elektros energijos tiekimo laikotarpiu ir pateikti tikrovę atitinkančias sąskaitas, atmetė kaip nepagrįstą.
Vartotojas VERT nurodė, kad nepriklausomo tiekimo sutartį su UAB „Ignitis“ galima sudaryti tik įmonės būstinėje, o vartotojui neturint galimybės nuvykti į įmonės būstinę ir nesudarius nepriklausomo elektros energijos tiekimo sutarties, ESO užtikrina garantinį elektros energijos tiekimą. Vartotojas taip pat nurodė, kad gyvena kitame mieste nei yra jo objektas, todėl negali nurašyti skaitiklio rodmenų ir jų nedeklaruoja. Dėl šios priežasties ESO sąskaitas vartotojui teikia pagal vidurkį ir nors žino, kad vartotojas nedeklaruoja skaitiklio rodmenų, neįrengia išmanaus skaitiklio. Todėl, anot vartotojo, sąskaitos už elektros energiją išauga keletą kartų.
VERT atliko ESO garantinio tiekimo laikotarpiu vartotojui teiktų sąskaitų patikrinimą ir ESO veiksmų, pažeidžiančių galiojantį teisinį reglamentavimą, nenustatė. Taip pat vartojimo ginčo nagrinėjimo metu nenustatyta, kad vartotojas būtų teikęs ESO paraišką dėl išmaniosios apskaitos įrengimo ar kreipęsis į UAB „Ignitis” dėl nepriklausomo elektros energijos tiekimo sutarties sudarymo, nors ją sudaryti galima ne tik bendrovės būstinėje, bet ir nuotoliniu būdu ar susisiekus telefonu.