Klaipėdiečių ir uostamiesčio valdžios rūstybę dėl šiukšlėse per didžiąsias metų šventes skendusio miesto užsitraukusią UAB „Specialus autotransportas” paliko generalinis direktorius.
Vos nuo rugsėjo šias pareigas ėjusį Olegą Anapolskį pakeitė tos pačios įmonės ekonomikos ir plėtros direktorius Vygantas Kamarauskas.
Pasak „Rubicon group” priklausančios bendrovės „Ecoservice” generalinio direktoriaus Sauliaus Budrevičiaus, O. Anapolskis paliko „Specialų autotransportą” akcininkų sprendimu ir abipusiu susitarimu.
„Norime, kad gyventojai būtų patenkinti mūsų darbu, o mes – vadovavimo stiliumi ir metodais. Atėjome nusiteikę solidžiai ir rimtai dirbti, darome viską, kad būtų gerai klaipėdiečiams, miesto valdžiai ir mums, kaip verslininkams”, – komentuodamas pokyčius „Specialaus autotransporto” valdžioje sakė S. Budrevičius.
100 proc. „Specialaus autotransporto” akcijų nuo praėjusių metų liepos yra įsigijusi „Rubicon group” priklausanti bendrovė „Bionovus”.
Iki šiol „Specialus autotransportas” buvo nuolat linksniuojamas uostamiesčio valdžios ir klaipėdiečių dėl prastai valomų gatvių žiemą, o per praėjusias šv. Kalėdas – dėl perpildytų šiukšlių konteinerių ir sąvartynu pavirtusio dalies miesto.
Tąsyk uostamiesčio Savivaldybės administracijos Miesto ūkio departamento direktorius Alfonsas Šimkus, nebetikėdamas pažadais, sakė, jog bendrovei jau surašytas įspėjimas, o jei padėtis nepagerėsianti, neliksią nieko kita, kaip kreiptis į Aplinkos ministeriją dėl jai išduotos licencijos verstis atliekų išvežimu panaikinimo.
Tiesa, per Naujuosius, pripažino valdininkai, situacija kiek pagerėjo.
Ginkluojasi nauja technika
Šiuo metu, laukdama prognozuojamo žvarbaus ir snieguoto savaitgalio, įmonė „Specialus autotransportas” tikisi klaipėdiečių nenuvilti – jos pajėgas prieš savaitę papildė trys naujutėlės „Mercedes-Benz” markės transporto priemonės su sniego valymo peiliais ir barstytuvais. Pirkinys atsiėjo apie 2,2 mln. litų.
Pasak bendrovės technikos direktoriaus Artūro Palujansko, šios mašinos turi galimybę barstyti ne tik druską, bet ir smėlio bei druskos mišinį.
„Tikimės su naujomis mašinomis greičiau apsidirbti. Konkurso sąlygose yra numatyta, kad baigus snigti pagrindinės gatvės turi būti nuvalytos per 4 valandas. Žiemą šios mašinos tarnaus kaip žiemos įranga, o vasarą irgi nestovės be darbo – nuėmus įrangą jomis bus galima vežioti statybines atliekas”, – sakė A. Palujanskas.
Šiuo metu žiemai bendrovė turi 14 transporto priemonių, į kurias siekiant kontroliuoti darbą, įdiegta GPS. Pasak A. Palujansko, ruošiamasi prašyti uostamiesčio valdžios, kad šią sekimo sistemą įdiegtų dar į šešias transporto priemones – tuomet bus galima normaliai valyti miestą.