Praėjus dešimtmečiui po svarstymų, Kaune pradėti Marvelės upių uosto statybos darbai. Juos baigti ketinama po dvejų metų. Įrengus krovinių krovimui pritaikytą prieplauką, vidaus vandenų transportas bus integruotas į vientisą krovinių pervežimo sistemą Nemunu iki Klaipėdos uosto.
Šiuo metu uosto teritorijoje vyksta paruošiamieji darbai. Per ateinančius dvejus metus čia bus įrengta krovinių iškrovimui pritaikyta 120 m ilgio prieplauka, aikštelės kroviniams sandėliuoti.
Projekto vertė – beveik 10 mln. litų. Penktadalis skirta iš šalies biudžeto, didžioji dalis paramos – europinės lėšos.
Planuojama, kad laivai švartuotis Marvelėje galės nuo 2015-ųjų navigacijos sezono.
Anot Vidaus vandens kelių direkcijos vadovo Gintauto Labanausko, vėliau planuojama gerinti krovinių prieplaukos infrastruktūrą.
Investicijos plėtrai sieks apie 30 mln. Lt, o prieplaukai bus ieškomas koncesininkas.
Marvelės krovininio upių uosto statybos darbai prasidėjo praėjus dešimtmečiui nuo idėjos, kad Nemune ties Kaunu reikia įrengti krovininį uostą, kuris į vientisą transporto grandinę Kauną sujungtų su Klaipėdos uostu.