Per septynis mėnesius specialiu nemokamu telefonu, skirtu informuoti apie nuo chuliganizmo nukentėjusias transporto laukimo stoteles, sulaukta apie 11 tūkst. skambučių.
Pasak bendrovės „JCDecaux Lietuva”, prižiūrinčios daugiau nei 900 transporto laukimo paviljonų tinklą visoje šalyje, vadovės Žanetos Fomovos, įdiegus nemokamo telefono liniją, stotelių priežiūra tapo gerokai efektyvesnė, nes į reguliariai gaunamą informaciją apie pastebėtus pažeidimus, reaguojama daug operatyviau.
„Visuomenė aktyviai įsitraukia į paviljonų priežiūrą ir per dieną vidutiniškai gaunama apie 50-60 skambučių. Gyventojai noriai informuoja ne tik apie paviljonų būklę, sulaukėme ir tokių skambučių, kuomet buvo smulkiai apibūdintas chuliganizmo atvejis, jo aplinkybės bei paties pažeidėjo išvaizda”, – teigia Ž. Fomova.
Nemokama telefono linija buvo įdiegta šių metų gegužės mėnesį, bendrovės investicijos į visą informacinę sistemą, skirtą transporto paviljonų priežiūrai siekia beveik 400 tūkst. litų.