„Uponor“ remiama kampanija įsibegėja per Pasaulinę žaliųjų pastatų savaitę
- Jau veikia iniciatyvinis komitetas ir darbo grupės
- Bus surengtas internetinis seminaras, skirtas informuoti apie kampanijos tikslus
- Medžiaga pateikiama kampanijos svetainėje ir socialinėje žiniasklaidoje
„Geresnės vietos žmonėms“ – tai pasaulinė kampanija, kurios tikslas kurti pasaulį, kuriame pastatai užtikrintų sveikesnį ir laimingesnį gyvenimą juose esantiems žmonėms. Inicijuota Pasaulinės žaliųjų pastatų tarybos 2015 m. gegužę ir palaikoma devynių bendrovių rėmėjų, įskaitant „Uponor“, kampanija aktyviausiai bus vykdoma Pasaulinę žaliųjų pastatų savaitę (2015 m. rugsėjo 21-27 dienomis). Iniciatyvinis komitetas ir įvairios darbo grupės jau įkurti ir pradėjo vykdyti savo užduotis.
Rugsėjo 23 ir 24 dienomis vyksiančio internetinio seminaro metu bus pateikta informacija apie pagrindines temas, tikslus ir datas.
Kampanija „Geresnės vietos žmonėms“ (www.betterplacesforpeople.org) skirta skleisti suvokimą apie tai, kaip pastatai veikia žmonių sveikatą ir gerovę, ir paskatinti tuos, kurie pastatus projektuoja, stato, įsigyja, naudoja, valdo ar parduoda, padaryti viską, kad pastatai teigiamai veiktų žmones. Remiantis anksčiau Pasaulinės žaliųjų pastatų tarybos (WorldGBC) sukauptais faktais, susiejančiais biurų patalpas ir jų poveikį darbuotojų sveikatai ir gerovei, kampanija bus orientuota į įvairių tipų pastatus, įskaitant prekybos, biurų ir gyvenamuosius pastatus.
Iniciatyvinis komitetas ir įvairios darbo grupės dirba jau kelis mėnesius ir dabar siekia apibrėžti pastatų poveikio gyventojams, darbuotojams ar klientams matavimo metodikas. Kitame etape grupės sukurs priemones ir resursus, padedančius tas metodikas taikyti. Darbo grupių ir iniciatyvinio komiteto veikloje kartu su kitais ekspertais ir specialistais dalyvauja ir „Uponor“ atstovai.
„Uponor“ ir „Geresnės vietos žmonėms“ – puikus derinys
„Uponor“ vizija yra siūlyti sprendimus, gerinančius žmonių gyvenimo sąlygas“, – paaiškina „Uponor“ verslo plėtros ir bendrovės socialinės atsakomybės viceprezidentas ir kampanijos iniciatyvinio komiteto narys Ilari Aho. „Mūsų siūlomos geriamojo vandens tiekimo, spindulinio šildymo ir vėsinimo bei infrastruktūros sistemos ir sprendimai yra esminiai sveikų ir tvarių pastatų elementai. Todėl kampanija „Geresnės vietos žmonėms“ puikiai atitinka „Uponor“ veiklą. Didžiuojamės, kad esame vienas iš devynių pagrindinių rėmėjų ir palaikome Pasaulinės žaliųjų pastatų tarybos veiklą.
Sveikata ir tvarumas yra „Uponor“ šerdis: modernios geriamojo vandens tiekimo sistemos leidžia tiekti gyventojams, darbuotojams ir klientams švarų ir sveiką vandenį. Spindulinės šildymo ir vėsinimo sistemos sukuria malonų patalpų mikroklimatą ir naudoja palyginti mažai energijos. Mūsų sistemos gali būti naudojamos su atsinaujinančios energijos šaltiniais, pvz., šilumos siurbliais, todėl eksploatuojant pastatą išskiriama mažiau CO2. Infrastruktūros srityje „Uponor“ taip pat siūlo efektyvių ir tvarių sprendimų, pavyzdžiui, lietaus vandens ir nuotekų tvarkymo ar kitiems infrastruktūros poreikiams. Apibendrinant galima sakyti, kad „Uponor“ siūlo daugybę sprendimų pastatams, kad jie taptų geresnėmis vietomis žmonėms.
Internetinis seminaras Pasaulinės žaliųjų pastatų savaitės metu
Supažindinant su kampanija „Geresnės vietos žmonėms“, WorldGBC surengs internetinį seminarą, į kurį kviečiamos nacionalinės Žaliųjų pastatų tarybos, jų nariai ir kiti suinteresuoti asmenys. Pasaulinės žaliųjų pastatų savaitės metu (2015 m. rugsėjo 21–27 dienomis) internetinis seminaras bus surengtas du kartus, o vėliau bus prieinamas kampanijos interneto svetainėje. Tai bus galimybė sužinoti ir pasidalinti darbo grupių nuomonėmis. Seminare daugiausia dėmesio bus skiriama pastatų naudotojų pasirinkimus sąlygojantiems veiksniams skirtingose rinkose ir būdams, kaip įvairūs partneriai organizacijoje gali įveikti barjerus ir sudaryti galimybes pagerinti sąlygas darbo vietose. Be to, bus pateiktos išankstinės mažmeninės prekybos grupės išvados, įskaitant šios ekonomikos šakos metriką ir pasirinkimus sąlygojančius veiksnius. Norėdami užsiregistruoti į seminarą, tai galite padaryti kampanijos svetainės renginių skiltyje.
Bendravimas per kampanijos svetainę ir socialinėje žiniasklaidoje
Tinkamiausia platforma bendravimui ir informavimui apie kampaniją „Geresnės vietos žmonėms“ yra kampanijos svetainė www.betterplacesforpeople.org. Specialiame tinklaraštyje WorldGBC dalinsis ekspertų nuomonėmis ir profesionalų, dirbančių sveikų pastatų srityje, analizės duomenimis. Tinklaraštis pradės veikti Pasaulinės žaliųjų pastatų savaitės metu ir jame bus pateikta daug informacijos apie įvairiuose sektoriuose atliktus darbus. Interneto svetainėje taip pat bus skelbiami kampanijos rėmėjų bei nacionalinės Žaliųjų pastatų tarybos pranešimai apie jų idėjas ir veiksmus, susijusius su sveikų pastatų statyba. Be interneto svetainės, apie kampaniją bus informuojama per WorldGBC socialinės žiniasklaidos kanalus, nacionalines Žaliųjų pastatų tarybas ir rėmėjų informacijos skleidimo šaltinius.
Apie „Uponor“
„Uponor“ yra tarptautinėje rinkoje pirmaujantis gyvenamųjų ir komercinių pastatų santechnikos ir patalpų temperatūros valdymo sprendimų tiekėjas Europoje ir Šiaurės Amerikoje. Šiaurės Europoje „Uponor“ yra gerai žinomas infrastruktūros vamzdžių sistemų tiekėjas. Visame 30 šalių veikiančiame koncerne dirba apie 3 800 žmonių. 2014 metais „Uponor“ pardavimai viršijo 1 milijardą eurų. „Uponor” korporacija yra įtraukta į Helsinkio NASDAQ biržos sąrašą. www.uponor.com