Ekoklima

Butų pardavėjai sugalvojo sau pirkėjus

Butų pardavėjai sugalvojo sau pirkėjus

Kai naujų butų pardavėjai išsijuosę giria savo prekę, pirkėjai į tai gali žiūrėti nepatikliai. O kai butais džiaugiasi naujakuriai, skamba įtikimiau. Tik ką daryti, jei tie naujakuriai – netikri? Naują butą bendrovės „Luidas” statomame „Linksmajame kvartale” sumanę įsigyti gyventojai prieš mokėdami pinigus turėtų įsitikinti, ar tie butai iš tikrųjų yra, pirmadienį rašo „Lietuvos rytas”.

Mat Vilniaus pakraštyje esančio „Linksmojo kvartalo” gyventojai, kurie „Luido” interneto tinklalapyje reklamuoja naują būstą, iš tikrųjų neegzistuoja. Tiesa, žmonės tikri, tačiau jie – tik modeliai, gavę atlygį už gražią nuotrauką.

„Lietuvos ryto” žurnalistai bandė patys susisiekti su butus reklamuojančiais „Linksmojo kvartalo” gyventojais.

„Negalima su jais susisiekti. Čia yra perkamos nuotraukos iš specialių katalogų”, – paaiškino „Luido” pardavimo vadovė Ugnė Jekentaitė, išgalvotos šeimos bendrapavardė.

Ji nemano, kad tokia reklama galėtų klaidinti potencialius būsto pirkėjus: „Jekentų šeima čia gyvena, bet tai – ne jų nuotrauka”.

Esą tikrųjų gyventojų nuotraukos nebuvo įdėtos, nes kuriant interneto svetainę „Linksmajame kvartale” dar niekas negyveno – buvo tik statybininkų iškasta duobė.

REKOMENDUOJAME