Klaipėdoje girdėsis mažiau traukinių bildesio, o virš geležinkelio bėgių nusidrieks naujas pėsčiųjų viadukas, kuriuo bus saugiau pereiti iš vienos miesto dalies į kitą.
Po septynerių metų diskusijų pagaliau žadama pradėti naujo pėsčiųjų tilto, jungsiančio Priestočio ir Kretingos gatves, statybą.
Naujasis viadukas turėtų būti pastatytas 2014 metais, tačiau jeigu viskas seksis sklandžiai, apie 300 metrų ilgio tiltas galėtų atsirasti 2009 metų pabaigoje ar 2010-aisiais.
Žadama, kad naujuoju viaduku galės naudotis ir dviratininkai, ir neįgalieji, ir mamos su vežimėliais.
Vakar uostamiestyje lankęsis bendrovės „Lietuvos geležinkeliai” generalinis direktorius Stasys Dailydka žadėjo, kad gyventojams daugiau patogumų turėtų rastis modernizavus ir išplėtus miesto geležinkelių mazgą, kurį sudaro Klaipėdos, Pauosčio, „Draugystės” ir Rimkų geležinkelio stotys. Modernizuojant Klaipėdos geležinkelio stotį planuojama įvesti dviejų lygių važiavimo juostas, kurios padėtų traukiniams lengviau manevruoti. Dėl to turėtų sumažėti traukinių keliamas triukšmas.
Pertvarkius geležinkelio bėgius taip, kad neliktų sandūrų, irgi turėtų būti tyliau. Nuo triukšmo turėtų apsaugoti ir bėgius apjuosiančios apie 500 metrų ilgio bei trijų metrų aukščio garso izoliacinės sienelės.
Jas nuo Manto gatvės iki Poilsio parko planuojama pastatyti jau šiemet.
Tokių sienelių prašo ir Rimkų gyventojai, bet čia bus tik modernizuojami bėgiai. Triukšmą centre sumažintų ir tai, jei dalis krovos, tenkančios Klaipėdos geležinkelio stočiai, būtų nukreipta į Pauosčio stotį, kuri galėtų aptarnauti ir KLASCO terminalą.
Per geležinkelio stotį riedančių traukinių turėtų sumažėti ir nutiesus liniją Pagėgių link.
S.Dailydka pažadėjo, kad bus patobulintas ir keleivių pervežimas. Jau šią vasarą ar rudenį planuojama sugrąžinti susisiekimą traukiniais su Šilute.
Kartu bus atnaujintas ir maršrutas į Dituvą, kuris buvo uždarytas tiesiant Šiaurinį išvažiavimo kelią iš uosto.
Taip pat žadama įsigyti modernesnių traukinių, kurie būtų ne tik patogesni, patikimesni, bet ir greitesni. Jie turėtų kursuoti tarp Vilniaus ir Klaipėdos.
„Iki 2013 metų traukiniai tarp šių miestų turėtų važiuoti iki 160 kilometrų per valandą greičiu. Taigi kelionė truktų valanda trumpiau negu dabar”, – žadėjo generalinis direktorius.