Artimiausiu metu turėtų būti pradėtos lopyti Klaipėdos gatvių duobės, likusios po požeminių komunikacijų avarijų likvidavimo darbų.
Nors pagal Klaipėdos miesto tarybos patvirtintas taisykles gatvių dangą reikalaujama atstatyti per penkias dienas, šio reikalavimo paisoma retai. Duobės dažnai taip ir lieka neužlopytos ne tik dėl nepalankių oro sąlygų, bet ir dėl vandens, šilumos ar elektros tinklų avarijų likvidavimo darbus atliekančių įmonių aplaidumo.
„Problema yra”, – vakar uostamiesčio politikams prisipažino Savivaldybės administracijos Miesto ūkio departamento vadovas Alfonsas Šimkus, pažadėjęs, kad nuo šiol avarijas likviduojančios įmonės bus labiau kontroliuojamos.
Tai greičiausiai bus numatyta ir naujojoje taisyklių redakcijoje.
A. Šimkus nurodė ir kitą problemos priežastį – esą Savivaldybė stokoja darbuotojų: šiuo metu leidimus žemės kasinėjimo darbams išduoda ir jų baigimą kontroliuoja vienintelis žmogus.
Tačiau Klaipėdos savivaldybės tarybos Miesto ūkio komiteto pirmininko Naglio Puteikio manymu, problemą spręsti efektyviau nei papildomi valdininkų etatai padėtų baudos apsileidėliams.
Savivaldybės administracijos Miesto tvarkymo skyriaus vedėjo pavaduotoja Solveiga Kutkienė sakė, kad žiemą užlopyti duobes įmanoma tik šalto asfaltavimo būdu, tačiau tai esanti brangi ir neefektyvi priemonė. Nepaisant to, ir tokiais atvejais įmonės vis tiek neturi teisės palikti duobės ir privalo ją užpilti skalda ar žvyru bei nuolat prižiūrėti, kol ji bus užasfaltuota, kai leis oro sąlygos.
Beje, jei leis oro sąlygos, jau kitą savaitę AB „Klaipėdos keliai” turėtų pradėti lopyti pagrindines miesto gatves.