Automagistralės Klaipėda-Kaunas-Vilnius skiriamosiose kelio juostose vyksta remonto darbai: klojamas drenažas, montuojami atitvarai.
Kiekvienais metais šioje automagistralėje žūva ir būna sužeista nemažai žmonių, tad kelio kokybės gerinimas – viena iš svarbiausių priemonių, leidžiančių užtikrinti eismo saugumą.
Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijai priklausančios įmonės „Automagistralė” techninio direktoriaus Kazimiero Eirošiaus, automagistralės skiriamosiose juostose šiuo metu atliekami darbai turėtų būti baigti iki spalio 1 dienos.
Pasak jo, remonto prireikė dėl prastos vandens nutekėjimo sistemos – užsistovėjęs vanduo, žiemą virstantis ledu, gadina dangą, joje atsiranda pavojingų iškilimų, kurie, esant prastoms oro sąlygoms, gali tapti ir nelaimės priežastimi.
Didelių problemų kyla ir pavasarį – stipri drėgmė, besilaikanti žalioje juostoje, skverbiasi į kelio dangą ir ši ima trūkinėti.
Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos generalinio direktoriaus pavaduotojo Petro Tekoriaus, dėl tokių kelio dangos pažeidimų ji netenka net 40-50 procentų laikomosios galios.
Vyras teigė, kad dabar taisomos tik problemiškiausios automagistralės vietos, tačiau ateityje planuojama tvarkyti visą kelią. Kitais metais turėtų būti keičiama ir problemiškų kelio ruožų danga.
Anot P. Tekoriaus, daugelyje užsienio šalių tiesiant kelius iš karto pagalvojama apie vandens nutekėjimo sistemą. „Matyt, pas mus buvo kitokie projektai” – spėjo vyras.