Pasitarime pas merą Juozą Imbrasą pristatytos naujos alternatyvos kaip išspręsti transporto jungtis tarp senojo Vilniaus centro kairiajame Neries krante ir naujojo miesto centro dešiniame upės krante.
„Vilniaus plano” specialistų atlikta transporto srautų analizė rodo, kad mieste dominuoja mažų gatvių tinklas, centrinė miesto dalis yra kompaktiška, o upė skiria tuos gatvių tinklus į dvi dalis. Šias dalis jungia du tiltai (Žaliasis ir Geležinio vilko). Pastačius naują didelį Kernavės tiltą, jungiantį Kernavės ir Švitrigailos gatves, gali nukentėti Neries slėnio kraštovaizdis. Be to, kaip rodo tyrimai, didelis tiltas neišspręstų ir eismo organizavimo problemų šioje Vilniaus dalyje. „Labai svarbu, kad įrengiant transporto jungtis tarp senojo ir naujojo sostinės centro būtų tinkamai įvertintas ir funkcinis ir vizualinis poveikis”,- sako meras J.Imbrasas.
„Vilniaus plano” specialistai siūlo atsisakyti didelio tilto tarp Švitrigailos ir Kernavės gatvių ir statyti nedidelius naujus tiltus tarp Mečetės bei Kernavės gatvių ir Goštauto bei Upės gatvių. Taip pat svarstoma idėja Baltąjį pėsčiųjų tiltą pritaikyti automobilių eismui. Pasak „Vilniaus plano” vyr. architekto Mindaugo Pakalnio, keli mažesni tiltai, funkciniu požiūriu, būtų efektyvesnis sprendimas už vieną didelį. Be to, mažesni tiltai šioje miesto dalyje nepažeistų, nesudarkytų susiformavusio kraštovaizdžio.
„Konstitucijos prospekte sparčiai kyla nauji biurų pastatai, daugėja transporto, todėl naujų tiltų statymas šioje miesto vietoje, man atrodo, yra tikslingas. Pasiūlymas plėsti mažų gatvių tinklą integruojant į jį nedidelius tiltus yra racionalus. Tai leistų mums išskaidyti transporto srautus ir efektyviau organizuoti eismą”,- sako meras J.Imbrasas.
Daugiau informacijos: „Vilniaus plano” vyr. architektas Mindaugas Pakalnis, tel. (8 5) 211 2194