Geležinkelio viaduko, vedančio į „Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalą”, rekonstrukcijos reikalai pajudėjo iš mirties taško.
Šį mėnesį bendrovė „Lietuvos geležinkeliai” turėtų paskelbti konkursą dėl rekonstrukcijos darbų atlikimo. Konkursas bus tarptautinis.
Viaduką, besidriekiantį virš įvažiavimo į antrąją Smiltynės perkėlą, būtina pertvarkyti dėl naujo keleivių ir krovinių terminalo statybos. Tiltas jungs dabartinę terminalo teritoriją su naujuoju terminalu.
Šalia dabartinio viaduko bus pastatytas dar vienas su dviem geležinkelio keliais. Statinys bus gelžbetoninių konstrukcijų. Jis taps beveik du kartus ilgesnis.
„Lietuvos geležinkelių” Kelių projektų skyriaus vyriausiasis vadybininkas Algirdas Staponas patikino, geležinkelių eismas statybų metu nesustos.
Dalis viaduko, kaip ir anksčiau, drieksis virš įvažiavimo į antrąją Smiltynės perkėlą, dalis – virš naujojo keleivių ir krovinių terminalo teritorijos.
„Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo” direktoriaus Benedikto Petrausko manymu, nuo darbų pradžios statybos turėtų užtrukti apie dvejus metus.
Viaduko projektavimo darbus atliko įmonė „Kelprojektas”. Naujo viaduko statybos darbus finansuoja „Lietuvos geležinkeliai”.
Pirminiais paskaičiavimais, statybos turėtų kainuoti apie 15 mln. litų. Dalis lėšų bus iš ES fondų.