Iš karto po Naujųjų metų pajudės Vilniaus miesto vakarinio aplinkkelio darbai.
Nors iš konkurso darbams atlikti pašalinta įmonė „Fegda” tokį sprendimą buvo apskundusi teismui, sostinės savivaldybė jau pasirašė sutartį su bendrove „Panevėžio keliai” dėl pirmo etapo statybos darbų. Pastaroji pripažinta konkurso nugalėtoja.
Per statybos darbų pirmą etapą bus nutiesta aplinkkelio dalis nuo Oslo iki L.Asanavičiūtės gatvės. Projekto vertė – 135,89 mln. litų. Pirmo etapo darbai turėtų trukti dvejus metus.
Šį projektą „Panevėžio keliai” pagal jungtinės veiklos sutartį atliks su bendrove „Kauno tiltai”.
Per aplinkkelio dalies statybos darbus bus pastatyta nauja dviejų lygių 76 m estakada ties Oslo gatve, trijų lygių estakada ties Oslo gatve (ilgis – 197 m), 150 m tunelis ties Gudelių kvartalu, 510 m vakarinė gatvė nuo Oslo iki L.Asanavičiūtės gatvės. Taip pat bus įrengta šviesoforais reguliuojama Erfurto ir Lazdynėlių gatvių sankryža, rekonstruota 860 m Oslo gatvės.
Bendrovės „Panevėžio keliai” generalinio direktoriaus Virmanto Puidoko teigimu, parengiamieji darbai bus pradėti nedelsiant visose projekte numatytose vietose: dviejų ir trijų lygių sankryžų, tunelio statybos, Oslo gatvės dalyje.
„Šis projektas labai svarbus miestui, jo gyventojams ir svečiams. Stengsimės darbus organizuoti taip, kad būtų galima kaip įmanoma labiau sutrumpinti jų atlikimo laiką. Suprantama, kad bet kurie gatvių statybos ar rekonstrukcijos darbai sukelia nepatogumų automobilininkams”, – sakė V.Puidokas.
Bendrovė „Panevėžio keliai” su partneriais 2007 m. Vilniuje baigė transporto jungties nuo Konstitucijos prospekto iki Ukmergės gatvės statybą, 2008 m. gegužę baigė rekonstruoti S.Dariaus ir S.Girėno gatvės viaduką per geležinkelį, 2008 m. gruodį baigė rekonstruoti Ateities gatvės, Laisvės prospekto ir Ukmergės gatvių sankirtą į dviejų lygių sankryžą.
Bendrovė „Panevėžio keliai” su „Kauno tiltais” jau pradėjo rekonstruoti Lazdynų tiltą. Pagal sutartį Lazdynų tiltą numatoma praplatinti iki aštuonių eismo juostų (dabar yra šešios), renovuoti esamą asfaltbetonio dangą Oslo gatvėje (38 380 kv. m), rekonstruoti tilto prieigas ir inžinerinius tinklus, iškelti elektros ir ryšių tinklus į Neries upės dugną.