Abu didelės vaizdo raiškos formatai, siekiantys pakeisti dabartinį DVD, rado savo pirkėją, tačiau ryškaus pranašumo, pasak specia-listų, nepelnė nei „Blu-ray”, nei HD DVD.
Šių švenčių laikotarpiu tiek HD DVD, tiek „Blu-ray” diskų grotuvų gamintojai smarkiai numušė kainas ir abiejų formatų grotuvų pardavimas pašoko kone vienodai.
Gruodžio mėnesio rezultatų dar nėra, bet iki gruodžio 1-osios JAV, įskaitant žaidimų kompiuterius, „Blu-ray” grotuvų parduota 2,7 mln, o HD DVD grotuvų – 750 tūkst. „Toshiba” HD DVD grotuvus į rinką paleido pernai balandį, o „Sony „Blu-ray” formato grotuvus – praėjusį birželį. Filmų „Blu-ray” formatu parduodama dukart daugiau nei HD DVD.
Abiejų didelės vaizdo raiškos formatų trūkumas tas, kad tarpusavyje jie nesuderinami. Vaizdą galima atkurti tik šių formatų grotuvais, nors kai kurios kompanijos gamina grotuvus atkuriančius abiejų formatų diskus.
Bet tai ne vienintelė priežastis, kodėl „Blu-ray” ir HD DVD taip sunkiai skinasi kelią iki masinio vartotojo. Daugelis paprasčiausiai mėgsta standartinius DVD.
Anot vieno „Universal studios” rinkodaros vadovų Keno Graffeo, tikrasis HD DVD konkurentas yra ne „Blu-ray”, o DVD.
„Blu-ray” diskų asociacijos reklaminio komiteto vadovas Andy Parsonsas teigė, kad DVD masiniu produktu tapo per trejus metus, o abu didelės raiškos vaizdo formatai rinkoje yra dar tik pusantrų metų.
Be to, didelės raiškos televizorius JAV turi tik trečdalis namų ūkių. Specialistai mano, kad didesnių permainų neverta laukti ir naujaisiais metais.