Palangos oro uoste artimiausiu metu vėl liks tik pora reguliariųjų reisų. Įkandin „flyLAL” iš Vakarų Lietuvos traukiasi tris mėnesius į Maskvą skraidinusi aviakompanija „UTair”. Šį atsitraukimą galėjo lemti reguliarūs skrydžiai į Rusijos sostinę, jau beveik mėnesį organizuojami iš netoli Palangos įsikūrusio Liepojos oro uosto.
Palangos oro uosto vadovas Leonas Kvietkauskas patvirtino, kad rugsėjo 26 dieną „UTair” lėktuvas į Vnukovo oro uostą Maskvoje pakils paskutinį kartą.
„Mano nuomone, keleivių buvo pakankamai, kad toliau būtų galima vykdyti šį reisą. Tačiau aviakompanija nusprendė kitaip. Nežinau, ar tai galima sieti su pradėtais skrydžiais iš Liepojos”, – sakė L. Kvietkauskas.
Nuo rugpjūčio 26 d. iš Liepojos oro uosto tris kartus per savaitę į Maskvą pradėjo skraidyti Rusijos sostinės vyriausybės aviakompanijos „Atlant-Sojuz” lėktuvai. Skelbiama, kad skrydis į vieną pusę čia kainuoja nuo 40 eurų (138 litų).
Iš Palangos pasitraukus ir „UTair”, čia beliks tik aviakompanija SAS, skraidinanti į Kopenhagą, ir „Norwegian air shuttle”, organizuojanti skrydžius į Oslą.
„Bandysime kaip nors išgyventi šį periodą. Tiesiog kai kurios skrydžių bendrovės mūsų atžvilgiu nėra labai draugiškos”, – sakė L. Kvietkauskas, tikinantis, kad daromi žygiai į Palangą viliojant įvairias aviakompanijas.
„flyLAL” Plėtros departamento direktoriaus pavaduotojas Liutauras Tarabrinas pripažįsta, kad bendrovės skrydžiai į Londoną ir Dubliną per Palangą šią vasarą buvo gana sėkmingi.
„Tačiau tai yra sezoniniai keleivių srautai, rudenį jie sumažėjo. Todėl, siekdami optimizuoti bendrovės veiklą, žiemos sezonu skrydžių per Palangą nevykdysime. Tiesa, svarstome galimybę surengti kelis reisus Kalėdų ir Naujųjų metų laikotarpiu. Kitą vasaros skrydžių sezoną reisus per Palangą greičiausiai vėl atnaujinsime”, – sakė L. Tarabrinas.
Palangos oro uosto direktorius L. Kvietkauskas, anksčiau ne kartą išreiškęs nusistebėjimą sutapimu, kad nutraukus reisą iš Vakarų Lietuvos į Hamburgą, analogiškas iškart atsirado Liepojoje, dabar viliasi, jog su šiuo Latvijos Vyriausybės gaivinamu oro uostu konkuruoti galbūt bus šiek tiek lengviau.
„Mano žiniomis, artimiausiu metu Liepojoje nebeliks Latvijos Vyriausybės valdomos aviakompanijos „airBaltic” skrydžių į Hamburgą ir Kopenhagą”, – sakė L. Kvietkauskas.
Jo žodžius patvirtino „airBaltic” atstovai. Anot jų, aviakompanija žiemos sezonu nebevykdys skrydžių iš Liepojos į Kopenhagą ir Hamburgą, kadangi šiems reisams nuomojami lėktuvai yra brangesni nei „airBaltic” turimi orlaiviai.
„Atsižvelgus ir į mažesnę paklausą šiems skrydžiams žiemą bei išaugusias kuro kainas, oro bendrovė nusprendė apsidrausti nuo galimo reiso nuostolingumo. Skrydžiai iš Liepojos į Kopenhagą ir Hamburgą bus vykdomi iki spalio 18 dienos”, – „Vakarų ekspresui” pranešė „airBaltic” atstovai.