Kompiuterių prekybos tinklas ICG skelbia ir nemokamai suremontuosiantis veiklą penktadienį sustabdžiusio „BMS Megapolio” klientų įrangą.
„BMS klientams siūlysime jų garantinę įrangą suremontuoti nemokamai. Suteikdami nemokamą paslaugą mes „prisirišame” klientą, kuris vėliau tampa lojaliu mūsų tinklui”, – vz.lt sakė Marius Butauskas, „ICG kompiuterių” komercijos direktorius.
Tokia paslauga BMS klientams, anot jo, pradedama teikti nuo pirmadienio. Tiesa, ne visais atvejais nemokamai.
„Jei atliekant garantinį remontą teks užsakinėti naujas detales, taikysime 79 Lt logistikos mokestį. Tačiau jei gedimą galima pašalinti iš karto, tai klientui nieko nekainuos”, – aiškina M. Butauskas.
Jau skelbta, kad liepos 31 d. 16 val. duris užvėrė visi 11 „BMS Megapolio” prekybos centrų ir 7 „Optimalių kompiuterių” parduotuvės septyniuose šalies miestuose.
BMS atstovai skelbia, kad BMS technikos priežiūros ir garantinio aptarnavimo centrai ir toliau veiks.
Tačiau M. Butauskas atkreipia dėmesį, kad tuomet, kai garantiją teikiantis prekybos tinklas patiria sunkumų, jo valdytojai neretai susiduria su dar viena problema.
„Darbuotojai, kurie turėtų taisyti jiems patikėtą klientų įrangą, dažnai būna demotyvuoti, negavę kurį laiką algų ir pan. Todėl jie neretai susigundo pasisavinti taisyti patikėto prietaiso dalis, tai ypač paplitę „taisant” kompiuterius, kurių dalių šešėlinė rinka yra gan didelė”, – kalba konkurentų atstovas.