Parduotuvė „11 Furniture” Kinijoje iki smulkmenų nukopijavo Švedijos baldų prekybos centrą „Ikea”.
Kinijoje vis dažniau klastojamos ne tik atskiros prekės, bet visas prekės ženklas ir jo pardavimo patirtis, praneša „Reuters”.
„Pirkėjai man sakė, kad mes atrodome kaip „Ikea”, – sako „11 Furniture” klientų aptarnavimo skyriaus atstovas. – Tačiau jeigu du žmonės dėvi tuos pačius drabužius, gali sakyti, kad jie kopijuoja vienas kitą.”
Ištiso prekės ženklo nukopijavimo fenomenas iškilo į dienos šviesą praėjusį mėnesį, kai viena Amerikos blogerė Kinijoje atrado parduotuves, imituojančias „Apple”.
„Yra labai daug suklastotų produktų, – sako mažmeninės prekybos analitikas Adamas Xu. – Dabar mes matome daugiau klastočių kalbant apie aptarnavimo aspektą.”