Draudikai džiaugiasi augančia rinka ir įmokų skaičiumi. Tačiau apie kylančias draudimo kainas ir dėl to į kitas įmones bėgančius klientus kalbėti vengia.
Kaina per didelė
Klientų, kurie liko nepatenkinti kylančiomis draudimo polisų kainomis ir perbėgo į kitas įmones, yra nemažai. Neoficialiais „Lietuvos draudimo” duomenimis, dėl didelių ar kylančių kainų tarp bendrovių migruoja apie 21 proc. visų šalies draudimo įmonių klientų.
„2 metus automobilį draudžiau „Lietuvos draudime”, tačiau užpernai jie pradėjo smarkiai kelti kainas. Dėl to pernai, kai baigėsi mano sutartis, perėjau į „Seesam Lietuvą”. Jie kasko draudimą pasiūlė beveik tūkstančiu litų pigiau”, – pasakojo vilnietis Vytas Rakauskas.
„Kiek pamenu, „Lietuvos draudimas” aiškino, kad skaičiuos kainas visiems individualiai, kad tai būtina, norint tinkamai įvertinti kiekvieno vairuotojo riziką ir panašiai. Jie net žadėjo, kad drausmingiems vairuotojams kainos nekils. Bet tai netiesa. Aš avarijos nesukėliau iki šiol, bet kaina man pakilo apie 30 proc. Jų draudimo kainai įtakos turi net tai, ar esi vedęs, ar ne. Be to, neva esu jaunas, gyvenu Vilniuje, kur labai didelė rizika, ir mano vairavimo stažas per mažas, nors vairuoju jau beveik 9 metus”, – piktinosi vilnietis.
Bando susigrąžinti klientus
„Lietuvos draudimą” dėl pakilusių kainų, sakė palikusi ir kaunietė Lina, šioje bendrovėje anksčiau draudusi savo butą.
„Aš jau seniai perėjau į kitą bendrovę. Bet prieš porą dienų sulaukiau skambučio iš „Lietuvos draudimo”. Matyt, jie žino, kad vėl baigiasi mano būsto draudimo sutartis. Paskambinusi moteris siūlė grįžti pas juos. Klausė, kiek moku dabar, ir siūlė draustis tokia pačia kaina, net su nuolaida. Kodėl jie to nesiūlė prieš man pereinant pas konkurentus?” – klausė moteris.
Kalba labai nenoriai
Bendrovės „Lietuvos draudimas” generalinis direktorius Kęstutis Šerpytis vakar pristatydamas metinius įmonės rezultatus įrodinėjo, kad klientams kaina nėra pats svarbiausias veiksnys. Svarbiau esą geras bendrovės vardas ir paslaugų kokybė.
„Netiesa, kad mūsų kainos didžiausios. Mes kiekvienam klientui individualiai stengiamės apskaičiuoti jo riziką. Turime labai daug skirtingų tarifų”, – kalbėjo K.Šerpytis.
„Kainos gali atrodyti didžiausios, kai lyginamas rizikingesnis segmentas”,– jam antrino „Lietuvos draudimo” Privačios rizikos skyriaus vadovas Vaidotas Krencius. Tačiau jis pripažino, kad tam tikra dalis klientų migruoja ir tai neišvengiama. „Tačiau klientų daugėja greičiau, nei jie bėga iš mūsų”, – pridūrė jis.