Kauno tarptautinio oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija – baigta, rašoma oro uosto pranešime spaudai. Pirmą kartą šalyje darbai vykdyti nestabdant oro uosto darbo.
Naktimis dirbę bendrovės „Kauno tiltai” darbuotojai pakeitė tako dangą, įrengė šviesų signalinės sistemos žiburius bei atliko tako žymėjimo darbus, laikantis visų tarptautinių civilinės aviacijos reikalavimų.
„Nedaugelis tarptautinių oro uostų geba renovuoti kilimo-tūpimo takus nesutrikdydami įprasto darbo režimo, o Lietuvoje tai – pirmas atvejis, kai buvo dirbama tik naktimis, o kas rytą oro uosto darbas buvo atnaujinamas”, – sakė Kauno oro uosto plėtros ir eksploatacijos direktorius Jonas Gurskas. Kiekvieną naktį rekonstruojant taką dirbo iki 60 žmonių.
„Kiekvieną naktį galėjome dirbti tik tiek laiko, kiek buvo numatyta, kadangi ryte turėjo kilti lėktuvai. Likus pusvalandžiui iki pirmojo skrydžio buvo įvertinama tako švara, laikino ženklinimo ir dangų sujungimo kokybė ir tako atitikimas Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos standartams”, – sakė darbus atlikusios „Tiltra Group” priklausančios kelių tiesimo ir tiltų statybos bendrovės „Kauno tiltai” techninis direktorius Vitalijus Popovas. Pasak jo, darbai buvo įgyvendinti be trukdžių ir netgi baigti porą savaičių anksčiau.
Naujai 19 centimetrų storio trisluoksnei dangai įrengti panaudota apie 44 tūkst. tonų asfaltbetonio mišinių. Dangos stiprumas buvo skaičiuotas „Boeing 747” lėktuvų, kurio bendroji masė siekia 400 tonų, operacijoms Kauno tarptautiniame oro uoste.
Šis projektas – antrasis kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos etapas, praneša Kauno oro uostas.
Pirmajame etape buvo rekonstruota kilimo ir tūpimo tako rytinio ir vakarinio galų danga.
Projektas finansuotas iš Europos Sąjungos, Valstybės biudžeto ir Kauno oro uosto lėšų.