Ekoklima

Tiltas kabo ant plauko

Mokyklos gatvės tilto per Danę rekonstrukcijos darbams nejudant iš mirties taško, eismas šioje vietoje kasdien vis labiau primena ekstremalių išbandymų juostą.

Visame mieste neįmanoma surasti labiau duobėtos ir vairuotojų kantrybę bandančios gatvės, nei ši, rekonstruoti pradėta vieta.

Nors kartą važiavusiems Mokyklos gatvės tiltu pastarosiomis dienomis, tampa aišku kaip dieną – savaitė, kita – ir viena pagrindinių miesto arterijų gali būti nutraukta. Tačiau miesto valdžia įsitikinusi, kad iki to nebus prieita.

Pažadai

Apribojus eismą ant pusiau nuardyto tilto, likusi jo dalis neatlaiko apkrovos – asfalto dangoje beveik kas savaitę atsiveria naujos duobės. Kasdien ir ne piko valandomis prie tilto susidaro transporto kamščiai, nes pravažiuoti šia atkarpa sudėtinga ne tik dėl eismo apribojimo, bet dar ir dėl to, jog važiuoti leidžiamoje dalyje beveik nebeliko sveikos vietos.

Tragiška tilto būklė akivaizdi ir miesto valdžiai, tačiau ji į susidariusią situaciją žvelgia optimistiškai.

„Nerimą dabartinė tilto būklė kelia ir man. Tikiuosi, kad neteks uždrausti eismo, nes rekonstrukcijos darbo projektas beveik baigtas rengti, darbai greitai bus pradėti”, – ramino Klaipėdos savivaldybės statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėja Violeta Staskonienė.

Jos teigimu, vairuotojams paliktose eismo juostose duobės dygsta dėl to, jog trupa pasenusio betono sluoksnis po asfalto danga, o ne todėl, kad konstrukcijas išjudino nuolatiniai automobilių srautai ir tiltas pradėjo byrėti.

„Tiltas atlaikys, bet teks skubiai lopyti duobes, kurių dar daugiau atsirado dėl nuolatinio lietaus”, – dienraščiui tvirtino ir rekonstrukcijos darbų konkursą laimėjusios bendrovės „Klaipėdos keliai” generalinis direktorius Juozas Rukšėnas.

Rekonstrukcijos darbai, jo teigimu, turėtų įsibėgėti jau kitą savaitę, nes šią Savivaldybėje ketinama iki galo suderinti darbų projektą.

Tiesa paaiškėjo nuardžius

Anot V. Staskonienės, tiesos neatitinka spaudoje paviešintas faktas, esą tiltą rekonstruojanti bendrovė laimėjo konkursą neturėdama projekto ir dėl to darbų pradžia nusitęsė.

„Projektas ir statybos leidimai buvo, tačiau techninė tilto būklė jame vertinta dar 2005-2006 metais. Nuardžius dalį tilto ir atidengus konstrukcijas, paaiškėjo, jog per dvejus metus jo būklė dar pablogėjo. Dėl to „Klaipėdos keliai” pradėjo rengti kitą – darbo projektą, kuriame būtų numatyta, kokios medžiagos reikalingos paaiškėjus naujoms aplinkybėms, ir kaip spręsti problemas, kurias atvėrė nuardyta viena tilto dalis”, – kalbėjo V. Staskonienė.

507 metrų ilgio tilto ir viaduko remontui šiais metais iš Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų Savivaldybė numatė skirti 2,25 mln. litų, tačiau jau dabar aišku, kad tiek gali neužtekti.

Birželį pradėtos rekonstrukcijos galutiniu terminu nurodoma kitų metų vasario pabaiga.

Pastatys ženklą

Beje, duobės vairuotojų kantrybę bando ir vienoje judriausių miesto sankryžų.

Baltijos prospekto, Šilutės plento ir Vilniaus plento sankirtoje ties „Statoil” degaline, įvažiuojantiems į miestą tenka aplenkti milžiniškas provėžas ir apie 10 cm gylio „išmuštas” duobes tiesiai per kelio vidurį. Jokių perspėjimo ženklų vairuotojams šioje vietoje nėra.

Apie kliūtį nežinojo ir Savivaldybės Miesto tvarkymo skyrius.

„Joniškės gatvėje prie duobių ženklą pastatėme, bet apie jūsų minimą vietą nieko nežinau, apie ją mums nebuvo pranešta. Ženklą pastatysime”, – žadėjo Miesto tvarkymo skyriaus vedėja Irena Šakalienė.

TAIP PAT SKAITYKITE

Rehau
Moderni izoliacija
GF bankas

Gfbankas.lt

GF BANKAS paskolos internetu!

Baltparma

Baltparma.lt

Baltparma - blokeliai ir kitos statybinės medžiagos

Ruukki Products AS

Ruukkistogas.lt

Plieninė stogo danga, lietvamzdžiai

Deinavos baldai

Deinavosbaldai.lt

Deinavosbaldai.lt - baldai internetu